Yeşilay’dan İl Sağlık Müdürü Kaşıkcı’ya teşekkür belgesi
Yeşilay’dan İl Sağlık Müdürü Kaşıkcı’ya teşekkür belgesi
Toplumda sağlıklı yaşam bilincinin artırılması ve bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, Yalova’da önemli bir dayanışma örneğine sahne oldu.
Haber Giriş Tarihi: 28.06.2026 07:13
Haber Güncellenme Tarihi: 28.06.2026 07:14
Kaynak:
Mehmet Mirzacan Baran
Etkinlik kapsamında, Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, Yalova İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halim Ömer Kaşıkcı’yı makamında ziyaret etti. Ziyarette, bisiklet turuna sağladığı katkı ve desteklerden dolayı İl Sağlık Müdürü Kaşıkcı’ya Teşekkür Belgesi takdim edildi.
Yalova İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sağlıklı yaşam kültürünün yaygınlaştırılması ve özellikle çocuklar ile gençlerin bağımlılıktan uzak bir yaşam sürmelerinin teşvik edilmesinin büyük önem taşıdığı vurgulandı. Açıklamada, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı ve gençlerimizi bağımlılıktan uzak, sağlıklı bir yaşama yönlendirmek adına değerli paydaşlarımızla iş birliği içinde çalışmaya ve birlikte pedal çevirmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi. Yalova’da her yıl geniş katılımla gerçekleştirilen Yeşilay Bisiklet Turu, hem sağlıklı yaşamı teşvik etmesi hem de bağımlılıkla mücadele konusunda toplumsal farkındalık oluşturmaya devam edeceği vurgulandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yeşilay’dan İl Sağlık Müdürü Kaşıkcı’ya teşekkür belgesi
Toplumda sağlıklı yaşam bilincinin artırılması ve bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, Yalova’da önemli bir dayanışma örneğine sahne oldu.
Etkinlik kapsamında, Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, Yalova İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halim Ömer Kaşıkcı’yı makamında ziyaret etti. Ziyarette, bisiklet turuna sağladığı katkı ve desteklerden dolayı İl Sağlık Müdürü Kaşıkcı’ya Teşekkür Belgesi takdim edildi.
Yalova İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sağlıklı yaşam kültürünün yaygınlaştırılması ve özellikle çocuklar ile gençlerin bağımlılıktan uzak bir yaşam sürmelerinin teşvik edilmesinin büyük önem taşıdığı vurgulandı. Açıklamada, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı ve gençlerimizi bağımlılıktan uzak, sağlıklı bir yaşama yönlendirmek adına değerli paydaşlarımızla iş birliği içinde çalışmaya ve birlikte pedal çevirmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi. Yalova’da her yıl geniş katılımla gerçekleştirilen Yeşilay Bisiklet Turu, hem sağlıklı yaşamı teşvik etmesi hem de bağımlılıkla mücadele konusunda toplumsal farkındalık oluşturmaya devam edeceği vurgulandı.
Mehmet Mirzacan Baran
Kaynak: Mehmet Mirzacan Baran