Başkan Yele, Bayraktepe Su Deposunda çalışmaları inceledi
Başkan Yele, Bayraktepe Su Deposunda çalışmaları inceledi
Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, Çiftlikköy’ün Mehmet Akif Ersoy ve Çiftlik Mahallesi’nde içme suyu basıncı ve su kesintisi risklerini ortadan kaldıracak olan Bayraktepe Su Deposu çalışmalarını yerinde inceledi.
Haber Giriş Tarihi: 20.06.2026 05:53
Haber Güncellenme Tarihi: 20.06.2026 05:54
Kaynak:
YALOVA HAYAT
Belediye Su ve Kanalizasyon Müdürü Turgay Şafak’la birlikte Bayraktepe bölgesinde yapımı tamamlanan 1000 tonluk su deposunu çok yakında devreye alacaklarını söyleyen Başkan Yele, “İnşaatını tamamladığımız depomuzda bağlantı ve çevre düzenleme çalışmalarımız sürüyor. Ağustos ayında depomuzu devreye alarak bölgemizin yıllardır süregelen su sorununa kalıcı bir çözüm kazandıracağız. Söz verdiğimiz gibi çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Çok önemli bir hizmeti bu şekilde hayata geçirmiş olacağız” diye konuştu.
Bayraktepe mevkiinde, Bülent Ecevit Caddesi’nde yapılan su deposunun sisteme bağlanmasıyla birlikte, özellikle yaz sezonunda iki mahallede artan su tüketimine bağlı basınç farklılıkları bertaraf edilecek.
Olası arıza ve kesinti durumunda kritik bir destek sağlayacak olan 1000 ton kapasiteli su deposu ile Mehmet Akif Ersoy ve Çiftlik Mahallelerinde içme suyu altyapısı güçlendirilmiş olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Yele, Bayraktepe Su Deposunda çalışmaları inceledi
Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, Çiftlikköy’ün Mehmet Akif Ersoy ve Çiftlik Mahallesi’nde içme suyu basıncı ve su kesintisi risklerini ortadan kaldıracak olan Bayraktepe Su Deposu çalışmalarını yerinde inceledi.
Belediye Su ve Kanalizasyon Müdürü Turgay Şafak’la birlikte Bayraktepe bölgesinde yapımı tamamlanan 1000 tonluk su deposunu çok yakında devreye alacaklarını söyleyen Başkan Yele, “İnşaatını tamamladığımız depomuzda bağlantı ve çevre düzenleme çalışmalarımız sürüyor. Ağustos ayında depomuzu devreye alarak bölgemizin yıllardır süregelen su sorununa kalıcı bir çözüm kazandıracağız. Söz verdiğimiz gibi çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Çok önemli bir hizmeti bu şekilde hayata geçirmiş olacağız” diye konuştu.
Bayraktepe mevkiinde, Bülent Ecevit Caddesi’nde yapılan su deposunun sisteme bağlanmasıyla birlikte, özellikle yaz sezonunda iki mahallede artan su tüketimine bağlı basınç farklılıkları bertaraf edilecek.
Olası arıza ve kesinti durumunda kritik bir destek sağlayacak olan 1000 ton kapasiteli su deposu ile Mehmet Akif Ersoy ve Çiftlik Mahallelerinde içme suyu altyapısı güçlendirilmiş olacak.
Mehmet Mirzacan Baran
Kaynak: YALOVA HAYAT