Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde iletişim ve empati konferansı düzenlendi
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde iletişim ve empati konferansı düzenlendi
Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı kapsamında, Yalova İl Sağlık Müdürlüğü organizasyonuyla Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde "İletişim Becerileri / Geçinmeye Gönlünüz Var mı?" konulu konferans gerçekleştirildi.
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 01:13
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 01:14
Kaynak:
Mehmet Mirzacan Baran
Konferansın konuşmacılığını Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan Psikiyatrist Doç. Dr. Musa Şahpolat üstlendi. Sağlık çalışanlarının ve kurum personelinin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, insan ilişkilerrinde iletişimin önemi ve doğru iletişim yöntemleri ele alındı. Günlük yaşamda ve çalışma hayatında yaşanan birçok sorunun etkili iletişim yöntemleriyle çözülebileceğine dikkat çeken Şahpolat, "Birbirimizi anlamaya çalışmak, hayatı hem kendimiz hem de çevremizdekiler için daha kolay ve yaşanabilir hale getirir" mesajını verdi.
Konferansta ayrıca empati becerisinin geliştirilmesi, çalışma ortamında sağlıklı iletişim kurulmasının ekip ruhuna katkısı ve bireyler arasındaki anlayışın güçlendirilmesi gibi konular da detaylı şekillde ele alındı. Katılımcılar, iletişim becerilerinin geliştirilmesine yönelik önemli bilgiler edinirken, günlük yaşamlarında uygulayabilecekleri pratik öneriler hakkında da bilgilendirildi. Etkinliğin sonunda Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi tarafından, değerli katkılarından dolayı Doç. Dr. Musa Şahpolat’a teşekkür edilirken, konferansa katılım sağlayan tüm personele de ilgileri ve katkıları için teşekkür edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde iletişim ve empati konferansı düzenlendi
Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı kapsamında, Yalova İl Sağlık Müdürlüğü organizasyonuyla Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde "İletişim Becerileri / Geçinmeye Gönlünüz Var mı?" konulu konferans gerçekleştirildi.
Konferansın konuşmacılığını Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan Psikiyatrist Doç. Dr. Musa Şahpolat üstlendi. Sağlık çalışanlarının ve kurum personelinin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, insan ilişkilerrinde iletişimin önemi ve doğru iletişim yöntemleri ele alındı. Günlük yaşamda ve çalışma hayatında yaşanan birçok sorunun etkili iletişim yöntemleriyle çözülebileceğine dikkat çeken Şahpolat, "Birbirimizi anlamaya çalışmak, hayatı hem kendimiz hem de çevremizdekiler için daha kolay ve yaşanabilir hale getirir" mesajını verdi.
Konferansta ayrıca empati becerisinin geliştirilmesi, çalışma ortamında sağlıklı iletişim kurulmasının ekip ruhuna katkısı ve bireyler arasındaki anlayışın güçlendirilmesi gibi konular da detaylı şekillde ele alındı. Katılımcılar, iletişim becerilerinin geliştirilmesine yönelik önemli bilgiler edinirken, günlük yaşamlarında uygulayabilecekleri pratik öneriler hakkında da bilgilendirildi. Etkinliğin sonunda Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi tarafından, değerli katkılarından dolayı Doç. Dr. Musa Şahpolat’a teşekkür edilirken, konferansa katılım sağlayan tüm personele de ilgileri ve katkıları için teşekkür edildi.
Mehmet Mirzacan Baran
Kaynak: Mehmet Mirzacan Baran