13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu’na katkı sağlayanlara plaket takdim edildi
13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu’na katkı sağlayanlara plaket takdim edildi
13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, Yalova’da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, etkinlik sonrası katkıda bulunanları ziyaret ederek, teşekkürlerini iletti.
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 10:59
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 11:01
Kaynak:
Murat Can Aytemur
Geçtiğimiz günlerde Yalova’da gerçekleştirilen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, coşku dolu anlara sahne olmuştu. Pek çok renkli görüntünün meydana geldiği program sonrasında, Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, bir dizi ziyaret gerçekleştirdi ve katkıda bulunanlara teşekkürlerini iletti. Bu kapsamda ilk olarak Çiftlikköy İlçe Temsilcisi Ahmet Efe Yayla ile birlikte, 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu sürecinde göstermiş oldukları ilgi, destek ve katkılarından dolayı Yalova Gençlik ve Spor İl Müdürü Salih Kılıç, Spor Hizmetleri Müdürü Murat Altuntaş, Yalova Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Musa Aslan ve Spor Uzmanı - Ulusal Spor Projeleri Koordinatörü Nazmiye Bıyıkoğlu’na ziyaret gerçekleştirildi ve katkılarından dolayı teşekkür edilerek, plaket takdim edildi.
İbrahim Akkanat devamında Başkan Yardımcısı Fırat Koray Ünallı ve Çiftlikköy İlçe Temsilcisi Ahmet Efe Yayla ile birlikte, Yalova Orman İşletme Müdürü Murat Koçluk’u ziyaret etti. Koçluk’a katkılarından dolayı plaket takdim etti, misafirperverliği ve hoş sohbeti adına teşekkür etti.
Son olarak Yalova İl Sağlık Müdürü Dr. Halim Ömer Kaşıkçı’yı ve İl Sağlık Müdürlüğü Konsolide Müdürü Şahin Bozkurt’u ziyaret ederek teşekkürlerini ileten heyet burada da plaket takdimi gerçekleştirdi. Görüşme, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve karşılıklı iyi dilek temennileri ile birlikte sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu’na katkı sağlayanlara plaket takdim edildi
13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, Yalova’da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, etkinlik sonrası katkıda bulunanları ziyaret ederek, teşekkürlerini iletti.
Geçtiğimiz günlerde Yalova’da gerçekleştirilen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, coşku dolu anlara sahne olmuştu. Pek çok renkli görüntünün meydana geldiği program sonrasında, Yeşilay Yalova Şube Başkanı İbrahim Akkanat, bir dizi ziyaret gerçekleştirdi ve katkıda bulunanlara teşekkürlerini iletti. Bu kapsamda ilk olarak Çiftlikköy İlçe Temsilcisi Ahmet Efe Yayla ile birlikte, 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu sürecinde göstermiş oldukları ilgi, destek ve katkılarından dolayı Yalova Gençlik ve Spor İl Müdürü Salih Kılıç, Spor Hizmetleri Müdürü Murat Altuntaş, Yalova Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Musa Aslan ve Spor Uzmanı - Ulusal Spor Projeleri Koordinatörü Nazmiye Bıyıkoğlu’na ziyaret gerçekleştirildi ve katkılarından dolayı teşekkür edilerek, plaket takdim edildi.
İbrahim Akkanat devamında Başkan Yardımcısı Fırat Koray Ünallı ve Çiftlikköy İlçe Temsilcisi Ahmet Efe Yayla ile birlikte, Yalova Orman İşletme Müdürü Murat Koçluk’u ziyaret etti. Koçluk’a katkılarından dolayı plaket takdim etti, misafirperverliği ve hoş sohbeti adına teşekkür etti.
Son olarak Yalova İl Sağlık Müdürü Dr. Halim Ömer Kaşıkçı’yı ve İl Sağlık Müdürlüğü Konsolide Müdürü Şahin Bozkurt’u ziyaret ederek teşekkürlerini ileten heyet burada da plaket takdimi gerçekleştirdi. Görüşme, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve karşılıklı iyi dilek temennileri ile birlikte sona erdi.
Murat Can Aytemur
Kaynak: Murat Can Aytemur