Yalova Merkez’de yer alan bir spor parkında bırakılan çöpler, çevre kirliliğine neden oldu. Şehrin en popüler yürüyüş yollarından birinin üzerinde bulunan park, görenler tarafından tepkiyle karşılandı.
Haber Giriş Tarihi: 31.05.2026 05:13
Haber Güncellenme Tarihi: 31.05.2026 05:14
Kaynak:
Murat Can Aytemur
Spor yapmak ve yürüyüş yapmak için güzergahı kullanan vatandaşlar, özellikle bankların çevresine ve yeşil alanlara bırakılan plastik şişe, yiyecek ambalajları ve çeşitli atıkların parkın görüntüsünü olumsuz etkilediğini belirtti. Parkın bazı noktalarında çöp kutularının olmasına rağmen çöplerin yere bırakılması dikkat çekerken aynı zamanda da ateş yakıldığı ve küllerin orta yerde bırakıldı gözden kaçmadı. Duruma tepki gösteren vatandaşlar, spor ve dinlenme amacıyla kullanılan alanların bu şekilde kirletilmesinin kabul edilemez olduğunu ifade etti.
Yürüyüş yapan birçok kişi, özellikle hafta sonları parkın yoğun olarak kullanıldığını ve bu nedenle çevre temizliğine daha fazla özen gösterilmesi gerektiğini dile getirdi. Öte yandan çevre sakinleri, parkın hem spor yapmak isteyenler hem de aileler için önemli bir alan olduğunu belirterek, vatandaşların çevre konusunda daha duyarlı davranması gerektiğini vurguladı. Parkı kullananlar, ortak yaşam alanlarının temiz tutulmasının herkesin sorumluluğu olduğunu hatırlatarak hem duyarlılık çağrısında bulundu hem de yetkililerin temizlik ve denetim çalışmalarını artırmasını istedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Spor parkında çevre kirliliği oluştu
Yalova Merkez’de yer alan bir spor parkında bırakılan çöpler, çevre kirliliğine neden oldu. Şehrin en popüler yürüyüş yollarından birinin üzerinde bulunan park, görenler tarafından tepkiyle karşılandı.
Spor yapmak ve yürüyüş yapmak için güzergahı kullanan vatandaşlar, özellikle bankların çevresine ve yeşil alanlara bırakılan plastik şişe, yiyecek ambalajları ve çeşitli atıkların parkın görüntüsünü olumsuz etkilediğini belirtti. Parkın bazı noktalarında çöp kutularının olmasına rağmen çöplerin yere bırakılması dikkat çekerken aynı zamanda da ateş yakıldığı ve küllerin orta yerde bırakıldı gözden kaçmadı. Duruma tepki gösteren vatandaşlar, spor ve dinlenme amacıyla kullanılan alanların bu şekilde kirletilmesinin kabul edilemez olduğunu ifade etti.
Yürüyüş yapan birçok kişi, özellikle hafta sonları parkın yoğun olarak kullanıldığını ve bu nedenle çevre temizliğine daha fazla özen gösterilmesi gerektiğini dile getirdi. Öte yandan çevre sakinleri, parkın hem spor yapmak isteyenler hem de aileler için önemli bir alan olduğunu belirterek, vatandaşların çevre konusunda daha duyarlı davranması gerektiğini vurguladı. Parkı kullananlar, ortak yaşam alanlarının temiz tutulmasının herkesin sorumluluğu olduğunu hatırlatarak hem duyarlılık çağrısında bulundu hem de yetkililerin temizlik ve denetim çalışmalarını artırmasını istedi.
Murat Can Aytemur
Kaynak: Murat Can Aytemur