Saadet Partisi Yalova İl Başkanı Kemal Polat, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle mesaj yayınladı.
Haber Giriş Tarihi: 19.05.2026 02:13
Haber Güncellenme Tarihi: 19.05.2026 02:14
Kaynak:
YALOVA HAYAT
Mesajında gençlere seslenen Kemal Polat, şu ifadeleri kullandı; “Kutlu yürüyüşün 107. yılında yine gençlere sesleniyorum, ne olursa olsun, gelecekten asla ümit kesilmeyecektir. Tarihe bakın, inancınıza sarılın. Zulüm ebedi olamaz. Kötülük mutlaka hüsrana uğrayacaktır. “Korkma” diye başlar İstiklal Marşımız. 19 Mayıs, işte bunun nişanesidir. Bir milletin, “her şey bitti” dendiği anda ayağa kalktığı gündür. Bir avuç inanmış yüreğin, işgale ve umutsuzluğa karşı yaktığı meşaledir. O gün, bu milletin topu, tankı, tüfeği yoktu. Ama imanlı ve inançlı gençleri vardı. Bugün, o kutlu yürüyüşün 107. yılında yine gençlere sesleniyorum ne olursa olsun, gelecekten asla ümit kesilmeyecektir. Esir edilen ekmeğinizi, yok sayılan emeğinizi, karartılmak istenen geleceğinizi adaletle, emekle ve ahlakla yeniden sizinle birlikte inşa edeceğiz. Geleceğinizi başka ülkelerde değil, kendi ülkenizde aramaya devam edin. Söz veriyoruz size layık bir ülke için var gücümüzle çalışacağız. Bu vesileyle, bağımsızlık uğruna toprağa düşen aziz şehitlerimizi bir kez daha rahmet, minnet ve dua ile yâd ediyorum.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Polat’tan gençlere mesaj
Saadet Partisi Yalova İl Başkanı Kemal Polat, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle mesaj yayınladı.
Mesajında gençlere seslenen Kemal Polat, şu ifadeleri kullandı; “Kutlu yürüyüşün 107. yılında yine gençlere sesleniyorum, ne olursa olsun, gelecekten asla ümit kesilmeyecektir. Tarihe bakın, inancınıza sarılın. Zulüm ebedi olamaz. Kötülük mutlaka hüsrana uğrayacaktır. “Korkma” diye başlar İstiklal Marşımız. 19 Mayıs, işte bunun nişanesidir. Bir milletin, “her şey bitti” dendiği anda ayağa kalktığı gündür. Bir avuç inanmış yüreğin, işgale ve umutsuzluğa karşı yaktığı meşaledir. O gün, bu milletin topu, tankı, tüfeği yoktu. Ama imanlı ve inançlı gençleri vardı. Bugün, o kutlu yürüyüşün 107. yılında yine gençlere sesleniyorum ne olursa olsun, gelecekten asla ümit kesilmeyecektir. Esir edilen ekmeğinizi, yok sayılan emeğinizi, karartılmak istenen geleceğinizi adaletle, emekle ve ahlakla yeniden sizinle birlikte inşa edeceğiz. Geleceğinizi başka ülkelerde değil, kendi ülkenizde aramaya devam edin. Söz veriyoruz size layık bir ülke için var gücümüzle çalışacağız. Bu vesileyle, bağımsızlık uğruna toprağa düşen aziz şehitlerimizi bir kez daha rahmet, minnet ve dua ile yâd ediyorum.”
Kaynak: YALOVA HAYAT