Selim Işılak, “Çocuklarımız emin ellerde”
Yalova’da okul kantinlerinde hizmet kalitesinin artırılması ve standartların en üst seviyeye çıkarılması amacıyla yürütülen mesleki belgelendirme çalışmalarına bir yenisi daha eklendi. Kent genelindeki okul kantinlerinin daha nitelikli, bilinçli ve hijyenik koşullarda işletilmesini güvence altına alan yasal süreçler kapsamında, hafta sonu kritik sınav heyecanları yaşandı. Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezinde bir araya gelen adaylar, kantin işletmeciliği meslek dallarında yetkinliklerini kanıtlamak adına uygulamalı sınava katıldı. Sınav süreçlerinin tamamlanmasının ardından konuya ilişkin yazılı bir açıklamada bulunan Selim Işılak, mesleki eğitim alanındaki bu tür sınavların sektörün geleceği adına stratejik bir önem taşıdığını vurguladı. Sınavların operasyonel boyutu hakkında bilgiler paylaşan Işılak, Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezinde gerçekleştirilen Kantin İşletmeciliği meslek dallarında kalfalık, ustalık ve servis sunumu ustalık uygulama beceri sınavlarını başarıyla noksansız olarak tamamladıklarını ifade etti.
"GÖZ BEBEĞİMİZ GENÇLERİMİZE BİLİNÇLİ HİZMET SUNACAKLAR"
Belge almaya hak kazanarak kantincilik sektörüne adım atan yeni esnafların, okul çağındaki çocukların sağlığı ve güvenliği konusunda en yüksek hassasiyeti göstereceğine olan inancını dile getiren Başkan Işılak, "Bu vesile ile geleceğimiz ve göz bebeğimiz olan gençlerimize daha kaliteli ve bilinçli hizmet yapacak olan yeni kantinci meslektaşlarımıza kantinci ailesi olarak 'aramıza hoş geldiniz, yeni unvanlarınız hayırlı olsun' diyorum. Mesleğe adım atan her bir arkadaşımızla birlikte okul kantinlerindeki hizmet çıtasını çok daha yukarıya taşıyacağız. Ailelerimiz müsterih olsun, çocuklarımız her zaman olduğu gibi kantinlerimizde yine emin ellerde olacaktır” dedi. Kantin işletmecilerinin eğitim camiasının ayrılmaz bir parçası ve en önemli paydaşlarından biri olduğunu kaydeden Işılak, kurumsal iş birliğinin önemine dikkat çekerek, "Sözlerime burada son vermeden önce, eğitim camiasının aktif bir paydaşı olarak, sınav organizasyonunun başından sonuna kadar bizlere her türlü kolaylığı sağlayan, mesleki eğitimin gelişmesine katkı sunan Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Sayın Sunayi Kemeç bey başta olmak üzere, merkez bünyesindeki tüm idari kadrolara ve öğretmenlerimize kantinci esnafımız adına çok teşekkür ederiz” diye konuştu.