Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Selim Işılak

Selim Işılak haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Selim Işılak haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Selim Işılak,  “Çocuklarımız emin ellerde” Haber

Selim Işılak, “Çocuklarımız emin ellerde”

Yalova’da okul kantinlerinde hizmet kalitesinin artırılması ve standartların en üst seviyeye çıkarılması amacıyla yürütülen mesleki belgelendirme çalışmalarına bir yenisi daha eklendi. Kent genelindeki okul kantinlerinin daha nitelikli, bilinçli ve hijyenik koşullarda işletilmesini güvence altına alan yasal süreçler kapsamında, hafta sonu kritik sınav heyecanları yaşandı. Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezinde bir araya gelen adaylar, kantin işletmeciliği meslek dallarında yetkinliklerini kanıtlamak adına uygulamalı sınava katıldı. Sınav süreçlerinin tamamlanmasının ardından konuya ilişkin yazılı bir açıklamada bulunan Selim Işılak, mesleki eğitim alanındaki bu tür sınavların sektörün geleceği adına stratejik bir önem taşıdığını vurguladı. Sınavların operasyonel boyutu hakkında bilgiler paylaşan Işılak, Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezinde gerçekleştirilen Kantin İşletmeciliği meslek dallarında kalfalık, ustalık ve servis sunumu ustalık uygulama beceri sınavlarını başarıyla noksansız olarak tamamladıklarını ifade etti. "GÖZ BEBEĞİMİZ GENÇLERİMİZE BİLİNÇLİ HİZMET SUNACAKLAR" Belge almaya hak kazanarak kantincilik sektörüne adım atan yeni esnafların, okul çağındaki çocukların sağlığı ve güvenliği konusunda en yüksek hassasiyeti göstereceğine olan inancını dile getiren Başkan Işılak, "Bu vesile ile geleceğimiz ve göz bebeğimiz olan gençlerimize daha kaliteli ve bilinçli hizmet yapacak olan yeni kantinci meslektaşlarımıza kantinci ailesi olarak 'aramıza hoş geldiniz, yeni unvanlarınız hayırlı olsun' diyorum. Mesleğe adım atan her bir arkadaşımızla birlikte okul kantinlerindeki hizmet çıtasını çok daha yukarıya taşıyacağız. Ailelerimiz müsterih olsun, çocuklarımız her zaman olduğu gibi kantinlerimizde yine emin ellerde olacaktır” dedi. Kantin işletmecilerinin eğitim camiasının ayrılmaz bir parçası ve en önemli paydaşlarından biri olduğunu kaydeden Işılak, kurumsal iş birliğinin önemine dikkat çekerek, "Sözlerime burada son vermeden önce, eğitim camiasının aktif bir paydaşı olarak, sınav organizasyonunun başından sonuna kadar bizlere her türlü kolaylığı sağlayan, mesleki eğitimin gelişmesine katkı sunan Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Sayın Sunayi Kemeç bey başta olmak üzere, merkez bünyesindeki tüm idari kadrolara ve öğretmenlerimize kantinci esnafımız adına çok teşekkür ederiz” diye konuştu.

Işılak’tan velilere uyarı Haber

Işılak’tan velilere uyarı

Yalova’da okul çağındaki gençlerin sağlığını ve güvenliğini korumak amacıyla sivil toplum kuruluşlarından kritik bir uyarı geldi. Son dönemde özellikle okul çevrelerinde ve gençlerin sosyal alanlarında kullanımı yaygınlaşan tütün türevlerine karşı harekete geçen Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği, aileleri daha dikkatli olmaya davet etti. Konuya ilişkin yazılı bir basın açıklaması yayımlayan Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Selim Işılak, yasa dışı yollarla piyasaya sürülen ürünlerin gençliği tehdit ettiğini savundu. Geleceğin teminatı olan çocukların zararlı alışkanlıklardan uzak tutulması için topyekûn bir mücadele verilmesi gerektiğini belirten Işılak, illegal ticaretin boyutlarına dikkat çekti. Işılak, gerçekleştirdiği açıklamada, “Ülkemize, özellikle son günlerde kaçak yollarla sokulmak kaydı ile illegal olarak satışa sunulan ve tüketimi maalesef gençlerimiz tarafından büyük rağbet görerek artan elektronik sigara satışları konusunda tüm öğrenci velilerimizi ciddiyetle uyarıyoruz. Sigara ve alkol tüketim yaşının ne yazık ki daha alt seviyelere düştüğü şu günlerde, geleceğimiz ve göz bebeğimiz olan gençlerimize çok daha fazla ilgi, şefkat ve sevgi göstererek aile içi otokontrol sistemiyle evlatlarımıza sahip çıkalım” dedi. Özellikle okul kantinlerinde bu tür zararlı maddelerin barınmasına asla izin vermediklerini ve sıkı denetimler uyguladıklarını hatırlatan Işılak, asıl görevin aile içi iletişimde bittiğini vurgulayarak, “Lütfen gençlerimizle daha çok vakit geçirelim, onların arkadaş çevrelerini ve harcamalarını yakından takip ederek dikkat edelim. Onları yalnız bırakmayarak bu tür tehlikelerin tuzağına düşmelerini engelleyebiliriz. Dernek olarak okullarımızda güvenli ve sağlıklı gıda arzını sağlarken, okul dışındaki bu tehlikelere karşı da velilerimizin her an teyakkuzda olmasını bekliyoruz” diye konuştu.

Esnaf Derneği Başkanı Selim Işılak, “Ülkenin geleceği çocuklarımızın omuzlarında yükselecek” Haber

Esnaf Derneği Başkanı Selim Işılak, “Ülkenin geleceği çocuklarımızın omuzlarında yükselecek”

Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Başkanı Selim Işılak, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının ve milli egemenliğin ilan edilişinin 106. yıl dönümü sebebiyle kutlama mesajı paylaştı. Mesajında 23 Nisan 1920 tarihinin milletin egemenliğini resmen hayata geçirdiği kritik bir dönüm noktası olduğunu hatırlatan Işılak, bu kutlu emanetin Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından çocuklara armağan edilmesinin eşsiz bir değer taşıdığını belirtti. Çocukların milletin umut çiçekleri ve en önemli serveti olduğunu ifade eden Selim Işılak, çocukların sağlıklı ve donanımlı bireyler olarak yetişmesinin öncelikli hedefleri olması gerektiğini dile getirdi. Işılak, "Geleceğimizin teminatı yavrularımızın coşkusuna ortak olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Evlatlarımızın sağlıklı, eğitimli ve mutlu bireyler olarak hayata devam etmeleri en büyük arzumuzdur. Hedefimiz; tüm çocuklarımızı düşünen, sorgulayan, kendi toplumunun doğrularından haberdar olan ve hayatın güçlükleri ile baş edebilecek ölçüde donanımlı gençler olarak yetiştirebilmektir. Türkiye Cumhuriyeti, gelecekteki güçlü ve müreffeh yarınlara çocuklarımızın omuzlarında yükselerek ulaşacaktır" dedi. Cumhuriyetin banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını minnetle yâd eden Işılak, bayramın tüm dünyaya huzur getirmesini diledi. Yarınların ışığı olan çocukları sevgiyle kucakladığını belirten Dernek Başkanı Işılak, tüm Yalovalıların ve çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlayarak mesajını tamamladı.

Kantincilerden Siverek’teki okul saldırısına sert tepki Haber

Kantincilerden Siverek’teki okul saldırısına sert tepki

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bulunan bir lisede eğitim saatinde meydana gelen silahlı saldırı, eğitim camiasında büyük bir tepkiyle karşılandı. Türkiye Kantin İşletmecileri Esnaf Dernekleri Federasyonu Başkan Yardımcısı ve Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Selim Işılak, yayımladığı yazılı mesajla saldırıyı şiddetle kınadı. Aralarında bir kantin işletmecisinin de bulunduğu çok sayıda kişinin yaralandığı olay, eğitim kurumlarının güvenliği konusunu bir kez daha gündeme getirdi. Eğitim kurumlarına yönelik her türlü saldırının kabul edilemez olduğunu ifade eden Başkan Selim Işılak, "Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bir lisede gerçekleştirilen ve yaralılar arasında kantin işletmecisi bir meslektaşımızın da bulunduğu toplam 16 eğitimci, öğretmen ve öğrencimizin yaralandığı saldırıyı şiddetle kınıyoruz. Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da şiddetin ve terörün her türlüsünü lanetliyoruz. Yaşanan bu talihsiz olayı eğitim camiasının bir paydaşı olarak kabul etmiyoruz” dedi. Işılak, okul ortamında huzurun ve güvenliğin tesis edilmesinin önemine dikkat çekerek, yaralanan meslektaşına ve diğer eğitim paydaşlarına acil şifalar diledi. Eğitim kurumlarının terör ve şiddetle anılmasının toplumsal bir yara olduğunu belirten Işılak, bu tür olayların bir daha yaşanmaması için gerekli tüm güvenlik önlemlerinin en üst düzeyde alınması gerektiğini ifade etti.

Işılak, “Mesleki Yeterlilik Sınav başvurularını mutlaka yapın” Haber

Işılak, “Mesleki Yeterlilik Sınav başvurularını mutlaka yapın”

Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Selim Işılak, kantin sektöründe faaliyet gösteren esnaf ve çalışanlara yönelik kritik bir duyuru yaptı. Yazılı bir açıklama yayımlayan Işılak, Mesleki Yeterlilik Sınavı başvurularının 1 Şubat - 28 Şubat tarihleri arasında kabul edileceğini bildirdi. Sınava katılacak adayların başvuru sürecinde zaman kaybetmemesi gerektiğini vurgulayan Işılak, müracaatların Çiftlikköy ilçesinde bulunan Mesleki Eğitim Merkezi’ne bizzat yapılması gerektiğini ifade etti. Kantin işletmeciliği mesleğinin standartlarını yükseltmek adına bu sınavların büyük önem taşıdığını kaydeden Başkan Işılak, "Kantin İşletmeciliği Mesleki Yeterlilik Sınavlarına katılacak meslektaşlarımızın ve çalışanlarımızın, şubat ayı sonuna kadar sürecek başvuru dönemini titizlikle takip etmeleri gerekmektedir. Mesleki Eğitim Merkezi üzerinden yürütülecek bu süreç, sektörümüzün profesyonelleşmesi adına hayati bir adımdır. Başvuruda bulunacak tüm meslektaşlarımıza şahsım ve yönetim kurulumuz adına başarılar dilerim" dedi. Sınav başvurularının tamamlanmasının ardından adayların yeterlilik belgelerini almak üzere belirlenecek takvim dahilinde sınavlara tabi tutulacağı öğrenildi. Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği, başvuru süreci boyunca üyelerine rehberlik etmeye devam edeceğini ve gerekli teknik desteğin sağlanacağını duyurdu. Yetkililer, belge sahibi olmayan çalışanların ilerleyen dönemlerde denetimlerde sorun yaşamaması için başvuru tarihlerini kaçırmaması gerektiğini hatırlattı.

Selim Işılak “Sorunsuz bir şekilde ara tatile girdik” Haber

Selim Işılak “Sorunsuz bir şekilde ara tatile girdik”

Türkiye Kantin İşletmecileri Esnaf Dernekleri Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Başkanı Selim Işılak, eğitim öğretim yılının ilk yarısının sona ermesi nedeniyle yazılı bir basın açıklaması yaptı. Eğitim camiasının tüm paydaşlarına, öğrencilere ve velilere sağlıklı ve huzurlu bir yarıyıl tatili temennisinde bulunan Işılak, dönem boyunca kantinlerde herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığını kaydetti. Okul kantinlerinin gıda güvenliği konusunda en hassas noktalar olduğunu belirten Başkan Işılak, "Bu süreçte hiçbir okul kantinimizde olumsuz bir durum ve sıkıntı yaşanmadı. Sorunsuz bir şekilde ara tatile girdik. Bu vesile ile her zamankinden daha fazla özen ve duyarlılık gösteren, daha çok hassas davranan tüm kantin işletmecilerimize ve çalışanlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Çocuklarımız göz bebeğimizdir." dedi. Gıda sektörünün en güvenilir yerlerinin okul kantinleri olduğunu yineleyen Işılak, öğrencilerin sağlıklı beslenmesinin önemine dikkat çekti. İkinci dönem hazırlıklarının da tamamlandığını ifade eden Selim Işılak, "Eğitim ve öğretim yılının ikinci dönemini de çocuklarımızın sağlıklı bir şekilde geçirmeleri amacıyla tüm tedbir ve önlemlerimizi aldık. Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da yine mücadelemizin ve sorumluluğumuzun bilincinde olarak çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Çocuklarımız emin ellerde olmaya devam edecek." diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.