Memur-Sen’den İl Kültür ve Turizm Müdürü Fatih Bayram’a hayırlı olsun ziyareti
Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde, Memur-Sen heyeti, Müdür Bayram’a yeni görevinde başarılar dileyerek hayırlı olsun temennilerini iletti. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, Yalova’nın kültürel ve turizm alanındaki potansiyeline ilişkin değerlendirmelerde bulunulduğu öğrenildi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Kültür ve Turizm Müdürü E. Fatih Bayram, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla Memur-Sen Yalova İl Temsilcisi Halil İbrahim Özer ile yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti. Kamu kurumları ile sivil toplum kuruluşları arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Mehmet Mirzacan Baran