YTSO üyelerine müjde: Beyaz Işık Diş Polikliniklerinde büyük indirim protokolü!
YTSO, üyelerine yönelik avantajlı iş birliklerine bir yenisini daha ekledi. YTSO ile Beyaz Işık Özel Ağız ve Diş Sağlığı Poliklinikleri arasında imzalanan protokol kapsamında, oda üyelerine ve birinci derece yakınlarına yönelik geniş kapsamlı bir sağlık indirimi sağlandı. İmzalanan protokol detaylarına göre; YTSO üyeleri ve birinci derece yakınları, Beyaz Işık Özel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniklerinde gerçekleştirecekleri muayene ve röntgen hizmetlerinden tamamen ücretsiz olarak faydalanabilecek. Bunun yanı sıra, tedavi ihtiyacı doğması durumunda uygulanacak tüm işlemler, Türk Dişhekimleri Birliği (TDB) fiyatları üzerinden %25 indirimli olarak gerçekleştirilecek. YTSO’dan yapılan açıklamada, söz konusu indirimlerden ve ücretsiz hizmetlerden yararlanabilmek için üyelerin poliklinik başvurularında YTSO tarafından verilen Üye Kimlik Kartlarını ibraz etmeleri gerektiği önemle vurgulandı ve bu avantajlı sağlık protokolünün, 15 Mayıs 2027 tarihine kadar geçerliliğini koruyacağı ifade edildi.
Murat Can Aytemur