Yalova'da ‘Doğru İletişimin Altın Kuralları’ anlatıldı

Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı kapsamında, Yalova İl Sağlık Müdürlüğü organizasyonuyla "İletişim Becerileri / Geçinmeye Gönlünüz Var mı?" konulu bir konferans düzenlendi. Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde gerçekleştirilen etkinlikte, doğru iletişim ve empatinin toplumsal ve çalışma hayatındaki hayati rolü masaya yatırıldı.

Haber Giriş Tarihi: 19.06.2026 01:14
Haber Güncellenme Tarihi: 19.06.2026 01:14

Toplumsal sağlığın ve bireysel refahın en önemli unsurlarından olan doğru iletişim becerilerini artırmak, kurum içi ve sosyal hayattaki ilişkileri daha nitelikli hale getirmek amacıyla Yalova'da anlamlı bir eğitim çalışmasına imza atıldı. Sağlık Bakanlığı koordinesinde başarıyla sürdürülen "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı kapsamında, Yalova İl Sağlık Müdürlüğü tarafından geniş katılımlı bir konferans organize edildi. Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin konferans salonunda gerçekleştirilen etkinliğe, sağlık çalışanları, hastane idarecileri ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. Düzenlenen konferansa konuşmacı olarak katılan Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görevli Psikiyatrist Doç. Dr. Musa Şahpolat, "İletişim Becerileri / Geçinmeye Gönlünüz Var mı?" başlığı altında kapsamlı ve teknik bir sunum gerçekleştirdi. İletişim kavramının bilimsel ve sosyolojik tanımıyla konuşmasına başlayan Doç. Dr. Şahpolat, günlük yaşamda karşılaşılan diyalog krizlerinin yönetimi ve doğru iletişim metotlarının uygulanması konusunda katılımcılara rehberlik etti.

Büyük bir ilgiyle takip edilen konferansta; doğru iletişim kurmanın ve empati yeteneğini geliştirmenin insan hayatındaki yeri, bireylerin karşılıklı anlayış çerçevesinde hayatı birbirleri için nasıl daha kolaylaştırabileceği ve özellikle stres yükü yüksek olan çalışma hayatında nitelikli iletişimin önemi gibi kritik konular detaylıca ele alındı. Sunumunda günlük hayattan somut örneklere ve doğru iletişimin altın kurallarına yer veren Şahpolat, dinleyicilerin mesleki ve sosyal ilişkilerinde farkındalık kazanmalarını amaçlayan stratejik çözüm önerileri sundu.

Konferansın son bölümünde katılımcıların merak ettiği soruları yanıtlayan Doç. Dr. Musa Şahpolat, dinleyicilerden büyük alkış topladı. Yalova İl Sağlık Müdürlüğü idari yönetiminden yapılan kapanış konuşmasında, aktardığı değerli bilgiler dolayısıyla Şahpolat'a teşekkür edilirken, organizasyona yoğun ilgi gösteren tüm katılımcılara şükran duyguları ifade edildi.