Başkan Yılmaz Tavşan, Şeyma ve Fatih çiftinin nikahını kıydı

Kadıköy Belediye Başkanı Yılmaz Tavşan, Şeyma ve Fatih çiftinin nikah akdini gerçekleştirerek en mutlu günlerinde yanlarında oldu. Genç çiftin mutluluğuna ortak olan Başkan Tavşan, nikâh töreninin ardından çift için iyi dileklerini paylaştı.

Haber Giriş Tarihi: 20.06.2026 00:54
Haber Güncellenme Tarihi: 20.06.2026 00:54

Ailelerin, yakın dostların ve davetlilerin katılımıyla gerçekleşen nikâh töreninde duygu dolu anlar yaşanırken, Şeyma ve Fatih çifti hayatlarını birleştirmenin heyecanını yaşadı. Nikah akdinin ardından evlilik cüzdanı çifte takdim edilirken, davetliler genç çifti alkışlarla tebrik etti.

Tören sonrasında açıklamada bulunan Başkan Yılmaz Tavşan, “Şeyma ve Fatih çiftimizin Nikah akdini gerçekleştirerek mutluluklarına ortak olduk. Bir ömür boyu sevgi, saygı ve huzur içinde bir yaşam sürmelerini diliyor, kendilerini gönülden tebrik ediyorum. Mutlulukları daim olsun” ifadelerini kullandı.

Başkan Tavşan, evlilik kurumunun toplumun temel yapı taşlarından biri olduğunu belirterek, genç çiftlere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir gelecek temennisinde bulundu. Nikah töreni, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve tebriklerin kabul edilmesinin ardından sona erdi.

Mehmet Mirzacan Baran