Başkan Tavşan, Mülayım’ı ziyaret etti

Kadıköy Belediye Başkanı Yılmaz Tavşan, kısa süre önce görevine başlayan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Tuncay Mülayım’ı makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

Haber Giriş Tarihi: 27.06.2026 00:14
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2026 00:14

Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, Yalova'nın çevre, şehircilik ve sürdürülebilir kalkınma alanlarındaki çalışmaları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Başkan Tavşan, kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yaparak, yerel yönetimlerle merkezi idare arasında kurulacak güçlü koordinasyonun kentin geleceği açısından büyük değer taşıdığını ifade etti. Ziyaret sonrasında açıklamada bulunan Başkan Yılmaz Tavşan, “Yeni görevine atanan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürümüz Sayın Tuncay Mülayım’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Nazik ev sahipliği için kendilerine teşekkür ediyor, görevinde başarılar diliyorum” dedi. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmenin sonunda iki kurum arasında ortak yürütülebilecek projeler ve Yalova'nın gelişimine katkı sağlayacak çalışmalar konusunda iyi niyet temennileri paylaşıldı.

Mehmet Mirzacan Baran