
Yalova Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, çevreyi kirletenlerle mücadelesine tam gaz devam ediyor.
Son olarak Yalova Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde Yalova merkez Gazipaşa Caddesi’nde bulunan Cevdet Aydın Parkı’nda yere sigara izmariti atan vatandaşlara para cezası uygulandı.
Konuyla ilgili Yalova Belediyesi’nden videolu uyarı mesajı geldi. Yalova Belediyesi hatırlatma mesajında “Yalova’nın güzel yaz akşamlarında hep birlikte kullandığımız parklarımızı, sahillerimizi ve ortak yaşam alanlarımızı temiz tutalım. Bu videodaki gibi görüntülerde başrol oyuncusu olmamak için lütfen kişisel atıklarımızı ve sigara izmaritlerini çevreye gelişigüzel atmayalım. Unutmayalım ki çevreyi kirleten kişiler hakkında ilgili mevzuat kapsamında zabıta ekiplerimiz tarafından idari para cezası uygulanmaktadır. Daha temiz, daha yaşanabilir ve daha güzel bir Yalova için çevremize hep birlikte sahip çıkalım” sözlerine yer verdi.
Mustafa Turan