
Sabahın erken saatleri olmasına rağmen bayraklarını alıp formalarını giyerek Türk Milli Takımına destek veren taraftarların arasında Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele de yer aldı.
Maç boyunca Milli Takımın her atağını büyük bir heyecanla takip eden taraftarlara, Çiftlikköy Belediyesi tarafından çay ve simit ikramları yapıldı.
Türkiye'nin 1-0'lık skorla yenilgisinin ardından sonucun beklentileri karşılamadığını ve milletçe üzüldüklerini dile getiren Başkan Yele, "Uzun yıllar sonra Dünya Kupası atmosferini hep birlikte yaşamanın heyecanını paylaştık. Sonuç istediğimiz gibi olmasa da bize bu heyecanı yeniden yaşatan Bizim Çocuklar'ı tebrik ediyorum. Canınız sağ olsun çocuklar" dedi.