Çiftlikköy Belediyesi’nden Aşure Günü etkinliği

Muharrem ayının bereketini ve dayanışma ruhunu bir arada yaşamak amacıyla 26 Haziran Cuma günü gerçekleştirilecek olan etkinlikte Çiftlikköylülere aşure ikramı yapılacak.

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 13:34
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 13:34

Aşure Günü etkinliği, 23 Nisan Meydanı’nda kurulacak stantlarda saat 13.30’da başlayacak. Bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşure gününde Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele de vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımlarını bizzat yapacak. Belediye Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’nün düzenleyeceği aşure günü etkinliğine tüm Çiftlikköylüleri beklediklerini dile getiren Başkan Yele, bu anlamlı günde bolluk ve bereketin güzelliğini bir kez daha yaşayacaklarını belirtti.